מחלקת תביעות עסקים​

מחלקת תביעות עסקים

מחלקת תביעות עסקים מונה עורכי דין ומישבי תביעות המנוסים בסילוק ויישוב תביעות עבור המבוטחים.

בהתרחש אירוע נזק לרכוש, הטיפול בתביעה יחל מיד עם הדיווח של המבוטח על אירוע הנזק. אנו נדווח מידית לחברת הביטוח שתמנה שמאי בעל ניסיון בנזקים דומים או מומחים אחרים בהתאם לצורך.
צוות המחלקה ילווה אתכם ואת השמאי שמונה עד להשלמת הדו"ח וביצוע התשלום, בכפוף לתנאי הפוליסה, וזאת עד לסילוק סופי של התביעה לשביעות רצונכם המלא.

במידה וקיבלתם תביעה משפטית, אנא העבירו אותה במהירות אלינו, כדי שניידע את חברת הביטוח, אשר בכפוף לתנאי הפוליסה תמנה לכם עורך דין לייצוגכם בתביעה.

שירותים נוספים הניתנים ללקותנו העסקיים:​

  • ייעוץ וטיפול פרטני בתביעות מורכבות – בתביעות שבהן נדחה הכיסוי הביטוחי על ידי חברת הביטוח, או כאשר מתעוררת בעתיות לגבי הכיסוי הביטוחי, אנו נמליץ לכם על ההתנהלות הנכונה מול חברת הביטוח וכל הגורמים המעורבים בתביעה, בשיתוף מלא עם יועצי הביטוח שלכם ועורכי הדין.
  • יישוב תביעות מתחת לסכום ההשתתפות העצמית – עבור לקוחות גדולים וכפוף לחתימה על הסכם מיוחד למתן שירותים, אנו ניישב עבורכם את התביעות ישירות מול התובעים, על פי תנאי הפוליסה שלכם. טיפולנו ביישוב התביעות, יקנה לכם שליטה ובקרה על היקף התביעות והסכומים המשולמים בגינן.
  • ליווי והדרכה לטיפול נכון במקרי ביטוח – אנו מקיימים הדרכות במפעלים ובארגונים גדולים, שמטרתן למנוע או להקטין במידה משמעותית את היקפי התביעות, כגון בנושאים הבאים: 
     ​זיהוי​​​ מ​קרי ב​יטוח והשיקולים שבהעברת הודעה בגינם לחברת הביטוח.
     ניהול מו"מ עם תובעים ותובעים פוטנציאליים.
     התנהלות מול חוקרים ומומחים שונים הנשלחים על ידי חברות הביטוח.
     ​צמצום תביעות על ידי ניהול סיכונים נכון.

 
 
למידע נוסף או דיווח על אירוע, תאונה או תביעה, ניתן לפנות ישירות לגאולה ארביב: geula@betach.co.il​ ​או לחן מנדלסון:  chen@betach.co.il


ליישוב תביעות 'שופרסל' ניתן לפנות לרחל פריד: rachelf@betach.co.il או למיטל כהן: meitalc@betach.co.il​



​​​