דף הבית / אמנת השירות
אנו ב'בטח תורן' מחויבים לפעול על פי חזון החברה ובהתאם לתפישתנו הממקמת את הלקוח במרכז, לטובת לקוחותינו בהתאם לאמנת שירות הלקוחות:
1. 'בטח תורן' תיתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח אתו.
2. 'בטח תורן' תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
3. 'בטח תורן' תיתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ממנו או מגוף מוסדי אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, תוך שבעה ימי עסקים.
4. 'בטח תורן' תמסור כל מסמך הקשור ללקוח ונמצא ברשותה על פי דין, לרבות ללקוח לשעבר, וכל זאת תוך שלושה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
5. 'בטח תורן' תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
6. 'בטח תורן' תיזום פניית שירות ללקוח לבחינת התאמת המוצר הפנסיוני לצרכיו נוכח שינוי שהובא לידיעת בטח תורן על ידי הגוף המוסדי, מעסיק או לקוח כי חל שינוי במצבו של הלקוח בקשר למוצר פנסיוני, לרבות לעניין שינוי בתנאי העסקתו. תוך שבעה ימי עסקים.
© כל הזכויות שמורות לבטח תורן | פיתוח VIBIT | עיצוב: ענבל סורוקה