חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול בתאונה או נזק בשבתות וחגים

בימי שישי שבת וחג, כאשר משרדינו סגורים, או לאחר שעות הפעילות של משרדינו, תוכלו לפעול בכל אחת הדרכים שלהלן, וכשנשוב לעבודה, עם קבלת ההודעה מכם על האירוע, נטפל עבורכם בתביעות הביטוח.

תאונת דרכים​:

במקרה של נזק לרכב, תהיה זכאי לפנות לאחד מהמוסכים מרשימת מוסכי ההסדר של החברה (*בהתאמה לתנאי הפוליסה שנרכשה). במידה ותבחר לתקן את רכבך במוסך שאינו מוסך הסדר של החברה, עליך לדווח לנו לפני כניסה למוסך אחר. בעת תיקון במוסך שאינו בהסדר התשלום בגין עלות החלפים יהיה בהתאם לעלותם בחברת הביטוח ע"פ הסדר אצל ספקיה. האמור עשוי להוביל לכך שתגמולי הביטוח יהיו מופחתים בשל הפער בעלות החלפים.

במקרה של תאונת דרכים שבה ניזוק רכבכם, תוכלו לגרור את הרכב שניזוק, לאחסנה בחברת הגרירה. עם פתיחת משרדינו, אנא הודיעו לנו טלפונית על התאונה, וצוות התביעות שלנו ייתן לכם הנחיות להמשך הטיפול.

לפני פינוי הרכב, עליכם לוודא שבידיכם מצויים כל הפרטים הבאים, שאותם תקבלו במקום התאונה: ​

  • מספרי רישוי של כל הרכבים המעורבים בתאונה – עדיף צילום רישיון נהיגה וצילום מספרי הרישוי
  • פרטי חברת הביטוח של כל הרכבים המעורבים בתאונה – עדיף צילום תעודת ביטוח חובה
  • פרטי כל הנהגים המעורבים בתאונה, כגון: כתובת, מספר טלפון, מספר ת.ז.
  • צלמו את הנזקים שנגרמו לכל כלי הרכב המעורבים בתאונה.
  • רק במידה ונגרמו גם נזקי גוף בתאונה, יש להזמין משטרה למקום, ולהצטייד באישור משטרה.

את גרירת הרכב לאחסנה  תוכלו לבצע באמצעות אחד מספקי השירות שלהלן:

שימו לב שהטלפונים הרשומים כאן הם למוקדים הארציים של ספקי השירות. זהות הספק רשומה לכם בפוליסת הביטוח, אך אם אינכם מוצאים או בטוחים, תוכלו להתקשר לכל אחד מהם, ובהצגת מספר פרטי זיהוי הם יידעו להפנותכם למוקד בו אתם מבוטחים:

שגריר – *8888 מכל טלפון נייד

ממסי – *5202 מכל טלפון נייד

לקוחות המבוטחים בשלמה חברה לביטוח, יפנו לשלמה סיקסט שירותי גרירה – *6448 מכל טלפון נייד

את המוסך תוכלו לבחור מתוך רשימת מוסכי ההסדר של חברת הביטוח שבה אתם מבוטחים, בהתאם לאזור הגיאוגרפי המתאים לכם. בסיום הטיפול ברכב, יהיה עליכם להשאיר שיק בסכום ההשתתפות העצמית בפוליסה.

תוכלו לבצע את התיקון גם במוסך שאינו בהסדר עם חברות הביטוח, אך בגמר התיקון יש להשאיר במוסך צ'ק דחוי ל- 60 יום על מלוא סכום התיקון.

למוסכי ההסדר של חברת כללקישור חיצוני.

למוסכי ההסדר של חברת מגדלקישור חיצוני.

למוסכי ההסדר של חברת שומרהקישור חיצוני.

למוסכי ההסדר של חברת הראלקישור חיצוני.

למוסכי ההסדר של חברת הפניקסקישור חיצוני.

למוסכי ההסדר של חברת שלמה קישור חיצוני. 

למוסכי ההסדר של חברת איילוןקישור חיצוני.

למוסכי ההסדר של חברת ביטוח חקלאיקישור חיצוני.

למוסכי ההסדר של חברת מנורהקישור חיצוני.

בכל מקרה, עליכם ליצור עמנו קשר עם חזרתנו לעבודה, לצורך קבלת הנחיות פרטניות לגבי המשך הטיפול בתביעה.

תקלה ברכב או רכב לא מניע:​

לצורך בדיקה או טיפול בתקלה או גרירת הרכב למוסך התקשרו לשגריר או לממסי.  זהות הספק רשומה לכם בפוליסת הביטוח, אך אם אינכם מאתרים את שם הספק, תוכלו להתקשר לכל אחד מהם, ובהצגת מספר פרטי זיהוי הם יידעו להפנותכם למוקד בו אתם מבוטחים:

שגריר – *8888 מכל טלפון נייד

ממסי – *5202 מכל טלפון נייד

לקוחות המבוטחים בשלמה חברה לביטוח, יפנו לשלמה סיקסט שירותי גרירה – *6448 מכל טלפון נייד

גניבת רכב:

יש לפנות למשטרה להגיש תלונה על גניבת הרכב.

בשעות העבודה של משרדינו, יש להגיש באמצעותנו את תביעת הביטוח בצירוף אישור הגשת התלונה במשטרה.

שבר שמשות ברכב:

ניתן להתקשר למוקדים הארציים של :

אילן זגגות:  03-6534444

אוטוגלס: 1-800-404-505 

זהות הספק רשומה לכם בכתב השירות שצורף לפוליסת הביטוח. במידה והפוליסה אינה ברשותכם, תוכלו ליצור קשר עם אחד מספקי השירות הנ"ל, ועם שובנו לעבודה, צרו עמנו קשר לדיווח על האירוע, ואנו נבצע את ההתאמות הדרושות לפוליסה שלכם.

נזקי מים בדירה:

יש לפנות לספק השירות על פי הפוליסה שברשותכם. בעמוד הראשון לדף הרשימה תחת הכותרת: "ביטוח נזקי מים – תיקון באמצעות ספק שירות"

רק אם הפוליסה שברשותכם מאפשרת פניה לשרברב פרטי, תוכלו לפנות לשרברב פרטי, כדי שיבצע תיקוני חירום מידיים. יש לשמור את הקבלה שהוא ייתן לכם בסיום העבודה. בשעות העבודה של משרדינו, עליכם לפנות למחלקת תביעות על מנת שתטפל בתביעה (לעיתים גם ע"י משלוח שמאי). יש להגיש באמצעותנו את תביעת הביטוח בצירוף כל האסמכתאות שיהיו ברשותכם על תיקוני חירום שביצעתם בזמן שמשרדינו היו סגורים. בנוסף, צלמו את הנזק, לצורך הצגת התמונות במסגרת תביעת הביטוח שתוגש באמצעותנו כמובן. ​

פריצה לדירה או שריפה:

פנו למשטרה להגיש תלונה אודות פריצה, או למכבי האש במקרה של שריפה, ושמרו את התיעוד שתקבלו מגורמים אלה (אישור הגשת תלונה או אישור כיבוי אש)

צלמו את הנזק ושמרו כל חשבונית או קבלה שתקבלו בעבור תיקוני חירום מידיים שעליכם לבצע, כגון במקרה של פריצה – החלפת מנעולים.

עם פתיחת משרדינו בשעות קבלת הקהל, העבירו אלינו את הדיווח על האירוע ביחד עם כל המסמכים והצילומים, ואנו נטפל  בתביעת הביטוח מול חברת הביטוח.​

והעיקר:

שמרו על קור רוח

השיגו את מירב המידע הדרוש

ופנו אלינו מיד עם פתיחת המשרדים, לדיווח על האירוע, והמשך טיפול בתביעת הביטוח שלכם

קישורים חשובים

ביטוחים

© כל הזכויות שמורות לבטח תורן | פיתוח VIBIT | עיצוב: ענבל סורוקה

יצירת קשר מהירה

השאירו הודעה ונחזור אליכם