חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח ניסויים קליניים

חיפוש ביטוח

ביטוח ניסויים קליניים

אין תכנית מחקר קליני הזהה לתכנית אחרת, לכן אנו ב"בטח תורן" מחויבים לכך שהצרכים של כל לקוח ולקוח, ישתקפו בכיסוי הביטוחי המוצע.
"בטח תורן" מציעה מוצרי ביטוח גמישים התפורים לצרכי תעשיית ה"ביו-מד", החל ממחקרים בודדים ועד לתכניות מחקר רב-לאומיות.
אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם מנהל המחקרים אצל הלקוח, כדי לקבוע את דרישות הכיסוי המדויקות בכל מקרה ומקרה.

לכן, בין אם מדובר במחקר יחידני, או בתכנית ניסויים מורכבת באתרים שונים ברחבי העולם, אנו יכולים להציע פתרונות ביטוח התפורים לצרכי כל לקוח, כגון:

פתרונות רב-לאומיים לניסויים קליניים בתרופות (משלב I עד IV) ומכשור רפואי, כולל מחקרים שבהם החובה לספק את הכיסוי, על בסיס מקומי בכל מדינה בה נערך המחקר, היא סטטוטורית.

אנו מציעים יכולת חיתום מגוונת, ללא תלות במספר המחקרים המתבצעים על ידי כל לקוח יחיד, לצורך "תפירת" תכניות ביטוח גדולות לתכניות מחקר קליני רב-לאומי.

על פי רוב, תכנית ניסויים קליניים רבת משתתפים ואתרים, תהייה מורכבת משילוב של פוליסות מקומיות על פי חוקי המדינה ופוליסת "מאסטר" כשכבת הגנה מעל לפוליסות המקומיות. זאת, על מנת להבטיח שהלקוח ייהנה מיתרון של תכנית ביטוח אחידה ועקבית הכוללת תנאי כיסוי והכרה בינלאומיים.
בנוסף פוליסת ה"מאסטר" מאפשרת גבולות אחריות נוספים הנדרשים למחקרים גדולים בתחומי מחקר רבים.

בנוסף אנו מציעים:

פוליסות אחריות מוחלטת "No Fault Compensation" התואמות את דרישות בתי החולים

פוליסות מקומיות הניתנות בשפת המדינה בה נערך הניסוי ובהתאם לדרישת החוק

פוליסה המסופקת על בסיס עצמאי בודד או כחלק מתכנית גלובלית

אנו מכירים בכך שהזמן הוא גורם מהותי בניסויים קליניים. זו הסיבה שהשירות שלנו נועד לספק ללקוחותינו מענה מהיר ותגובה ​​מקצועית ויעילה לבקשות ולאישורי כיסוי.

אם אתם מתכננים לערוך ניסוי קליני או אם אתם RA או חברת  CRO ומעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי דרישות החוק והביטוח במדינות שונות – לרבות כיסוי לאחריות מקצועית וחבות מוצר רפואי – אנא פנו אלינו.

עם יכולות מוכחות​ בתחום, "בטח תורן" מחויבת לפיתוח יחסים ארוכי טווח עם לקוחותיה, לאורך כל תקופת הניסויים הקליניים ולאחר מכן בשלב המכירות.​

contact

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

    קישורים חשובים

    ביטוחים

    © כל הזכויות שמורות לבטח תורן | פיתוח VIBIT | עיצוב: ענבל סורוקה

    יצירת קשר מהירה

    השאירו הודעה ונחזור אליכם