דף הבית / תביעות פרט
מחלקת תביעות רכב ודירה מונה צוות גדול ומנוסה בטיפול בתביעות אלו:
עם קבלת ההודעה על התאונה במשרדנו, צוות מסלקי התביעות יעביר לכם הודעה, על קבלת התביעה ומספרה ועל דרכי הפעולה העומדות בפניכם לצורך המשך הטיפול בתביעה.
אנו נפנה אתכם למוסך לפי בחירתכם או למוסך הסדר על פי רשימה של חברות הביטוח.
שימו לב, כי תיקון הרכב במוסך שאינו ברשימת מוסכי ההסדר ישולם על ידכם באמצעות שיק דחוי ל- 60 יום.
כאשר מדובר ברכב צד שלישי שהוא של חברת ליסינג, משך הטיפול בתביעות עלול להמשך גם חצי שנה, מאחר ומרבית חברות הליסינג מבוטחות בביטוח עצמי.
בתביעה כנגד מבטח של צד ג' במידה ואינכם אשמים בתאונה, תצטרכו למסור למוסך ולשמאי שיק דחוי ל- 90 יום.
בתביעה כנגד חברת הביטוח המבטחת את הרכב שלכם, אנו נעקוב אחר קבלת חשבונית התיקון שתועבר לשמאי עד לביצוע התשלום בתוך 30 יום מהעברת כל המסמכים הנוגעים לתביעה לחברת הביטוח.
בתביעת נזק לרכב המבוטח – פוליסת ביטוח מקיף
במקרה של גניבת רכב יש לדווח בדחיפות למחלקת התביעות ב"בטח תורן".
בכל מקרה של תביעה משפטית כנגד המבוטח, יש להעביר למחלקת התביעות ב"בטח תורן" את כל החומר שהתקבל, לציין תאריך קבלת כתב התביעה במשרדכם והגורם המטפל יעביר אותו למחלקה המשפטית של חברת הביטוח שתפעל לייצוג המבוטח, ככל שכיסוי זה קיים בפוליסה.
הגורם המטפל בתביעה בסוכנות, יעדכן את המבוטח מי עורך הדין שמונה ע"י חברת הביטוח לייצג אותו.
הודעתכם על הנזק בצירוף הטופס המתאים תועבר על ידנו לחברת הביטוח, כאשר במקביל אנו נדאג למינוי שמאי על פי תנאי הפוליסה שלכם.
אנו נעקוב מקרוב אחר הטיפול בתביעה על ידי חברת הביטוח, ונשתף אתכם בכל שלב של התקדמות הטיפול בתביעה. במקרה של נזק מים, כשיש לכם ספק שירות חיצוני במסגרת הפוליסה, אנו נפעל מול ספק השירות לזירוז הטיפול בתביעתכם, וזאת עד לסיום המוצלח וסגירת התביעה.
בנזק מים – כאשר נותן השירות בפוליסה הינו ספק בהסדר, יש לפנות לטלפון של נותן השירות המופיע בפוליסה.
למידע נוסף, או דיווח על תביעות או תאונות ניתן לפנות ישירות לצוות התביעות:
עידית גבאי – ראש צוות תביעות פרט tviotprat@betach.co.il
© כל הזכויות שמורות לבטח תורן | פיתוח VIBIT | עיצוב: ענבל סורוקה